קלפים לזוגות לזוגיות מקרבת

קלפי זוגיות

משחקי קלפים הם דרך טובה לבטא, לדבר או לשתף בנושאים שונים שבצורת תקשורת ישירה פחות קל או נוח לדבר עליהם. תוך כדי משחק לפעמים קל יותר להוציא החוצה דברים וזה בדיוק הרציונל שעומד מאחורי קלפי זוגיות שמיועדים לתחזוקה שוטפת ולשימור יחסים זוגיים טובים וחיוביים. זוגות שחשוב להם לשמור על הגחלת ולא להיכנע לשגרה עמוסה ולחוצה יחפשו כל דרך לעשות את זה ומשחק קלפים זוגי הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר כיום. שמירה על יחסים זוגיים טובים ותקשורת מקרבת ופתוחה הם המפתח למצב רוח מרומם ותחושה כללית טובה ולכן מומלץ לבחון את האפשרות הזאת.

איך עוזרים קלפי זוגיות לקשר הזוגי?

העזרה והתרומה של הקלפים מתחילות בנכונות והכוונה לעצור הכל ולהקדיש זמן ומחשבה למשחק עם בן או בת הזוג, משחק מיוחד שמיועד לזוגות ודרכו צריך יהיה לדבר, לשוחח או להעלות דברים אל פני השטח, כמו גם לבצע משימות אינטימיות כאלה ואחרות. קלפי זוגיות מתאימים לזוגות בתחילת דרכם או כאלה שכבר חיים הרבה שנים ביחד וככל שמשחקים בקלפים יותר פעמים אפשר לגלות עוד ועוד רבדים הן האחד על השני והן על הקשר הזוגי באופן כללי. בעזרת הקלפים יהיה זה קל יותר ליצור שפה משותפת דבורה או אינטימית, כזאת שתהיה ייחודית לבני הזוג וכמובן שכמו כל משחק אחר – גם זה יספק חוויה מיוחדת.

איך משיגים משחקי קלפים שמיועדים לזוגות?

לא כל איש מקצוע או חברת משחקים יכולים להציע לפי זוגיות ולכן חשוב מאד לקנות משחקי קלפים כאלה שפותחו והופקו על ידי מי שיש לו התמחות בייעוץ זוגי ומשפחתי. אין ספק שנדרש לא מעט ניסיון וידע בתחום על מנת לפתח משחק קלפים שכזה ולכן מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום כדי להתעניין. בעזרת המשחק אפשר יהיה לגלות נושאים או קשיים ולשוחח עליהם בלי שהם ייצרו משקעים שישפיעו על היומיום.

חפצי מידלש, יועצת ומאמנת זוגית ומשפחתית מציעה משחקי קלפים לזוגות או משפחות שיעודד תקשורת מקרבת ויצירת שיח יומיומי משמעותי.

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
קלפי זוגיות
דילוג לתוכן