משחק קלפים מחבר כיף ומשמח

יש כיום לא מעט שיטות ודרכים שבאמצעותן אפשר לשפר את הקשר הזוגי, לשוחח על דברים לא פשוטים או לשמר את התקשורת הטובה והיחסים הקרובים. אחת מהדרכים האלה היא משחק קלפים זוגי שיש בו כדי לעודד את בני הזוג לשתף בתחושות, חוויות או מחשבות וכך להתוות מסלול נוסף של תקשורת שיהיה שונה מהדרכים המוכרות של בני הזוג לשוחח עד כה. אין עוררין על הקביעה ששגרת היומיום עמוסה ומלאת משימות ומטלות אצל כל אחד וכל הפעולות הנדרשות לביצוע דוחקות לא אחת את טיפוח הקשר הזוגי ואת התחזוקה של מה שהכי חשוב אצל הזוג או המשפחה – הקשר הזוגי.

איך משחק קלפים זוגי יכול לסייע לבני הזוג?

התרומה של המשחק נותנת את אותותיה עוד בטרם יפתחו בני הזוג את הקופסה ויוציאו את הקלפים. עצם פינוי הזמן, תשומת הלב והנכונות להקדיש זמן זוגי לדבר חשוב, להניח בצד את הטלפון הנייד, לכבות את הטלוויזיה ולהיות ממוקדים בהעברת זמן בנעימים תוך כדי משחק קלפים זוגי – כל אלה מסייעים כבר מראש. בקלפים אפשר למצוא רעיונות לסיטואציות שצריך לשוחח עליהן, משימות מפתיעות לביצוע וסיפורים או חידות שהמטרה שלהם היא לעורר שיח, לשתף ברגשות או מחשבות ובעצם לדבר על כל מה שלא מספיקים תוך כדי השגרה הרגילה והלחוצה. תוך כדי המשחק יעלו נושאים שלא בטוח שהיו עולים בסיטואציה אחרת.

הדרך המיוחדת להיפתח ולשתף

לפעמים צריך איזשהו טריגר שיעזור להיפתח ולספר סיפור או לשתף בחוויה. זה בדיוק מה שעושה משחק קלפים זוגי. דרך המשחק והפעלת הדמיון אפשר לחוש נוח יותר לדבר, להעלות דברים חשובים ואפילו לפתור בעיה. אם למי מבני הזוג יש קושי לבטא את עצמו הרי שדרך משחק הוא עשוי לגלות שהרבה יותר נוח לו לשתף, לדבר ולהעלות דברים. מהסיבה הזאת חשוב להיות זמינים ופנויים לחלוטין למשחק וכך להשיג מטרות זוגיות משותפות.

חפצי מידלש היא יועצת ומאמנת אישית וזוגית שפיתחה את משחק הקלפים הזוגי אנחנו שמסייע לזוגות רבים לתחזק ולמר את הקשר הזוגי והתקשורת ביניהם.

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
דילוג לתוכן