משחק זוגיות שובר שגרה

יום האהבה הוא יום חגם של הזוגות האוהבים. ללא קשר אם מדובר בזוג טרי יחסית או כזה שכבר יש לו ותק רב – זה היום שבו האהבה והזוגיות עומדות באור הזרקורים ומקבלות הרבה תשומת לב. יש לא מעט הכנות שמבצעים בני הזוג לקראת היום החשוב הזה שכן בני הזוג יחפשו תעסוקה מקורית ומיוחדת, כזאת שבאמת תעסוק בזוגיות שלהם. אחת האפשרויות שזוכה להרבה פופולריות בזמן האחרון היא משחק לזוגות ליום האהבה שכשמה כן היא – זהו משחק קלפים או קופסה שמיועד לזוגות ויש בו משימות, שאלות או העלאת נושאים לשיחה. הכל יהיה קשור לזוגיות.

מהו משחק לזוגות ליום האהבה?

לא בכדי זוגות רבים מציינים את יום האהבה וממתינים לו בקוצר רוח. בעידן של שגרה לחוצה ועמוסה הזוגיות מהר מאד נדחקת הצידה והמשפחה, הילדים והעבודה תופסים את מירב תשומת הלב של היומיום. על מנת להזיז אותם הצידה ולהתרכז בזוגיות צריך למצוא את מה שמשאיר אותה במרכז תשומת הלב. משחק לזוגות ליום האהבה הוא אחד הדברים האלה. כאשר מפנים את הזמן, מכינים או מזמינים אוכל טעים, מוזגים יין איכותי או שמפניה ומשחקים במשחק שכל המהות שלו היא נושאים זוגיים או משימות זוגיות – אין ספק שהזוגיות רק תרוויח מזה. ביום אחר אפשר לשחק שוב ושוב והמשחק תמיד יחכה לפעם הבאה.

לבלות ביחד בלי לצאת מהבית

זוגות שמכל סיבה שהיא לא יכולים לצאת מהבית כדי לבלות או להעביר זמן צריכים שיהיה להם לכל הפחות משחק לזוגות ליום האהבה ולכל יום אחר שבו הם ירצו לבלות בהנאה ביחד בבית. המשחק דורש רק שולחן או ספה וכשיודעים שנהנים מהמשחק הרי שאפשר לחזור אליו בכל רגע של שעמום או כאשר מחפשים תעסוקה גם בערב שגרתי באמצע השבוע. המשחק יעזור לבני הזוג להישאר בתקשורת טובה וחיובית וכך יחזק את הקשר ביניהם.

מתעניינים במשחק זוגי שמתאים ליום האהבה? פנו אל היועצת והמאמנת הזוגית חפצי מידלש וקבלו פרטים על המשחק שיהיה הכי מתאים עבורכם.

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
משחק לזוגות ליום האהבה
דילוג לתוכן