מה עושים במסגרת הדרכת הורים?

בשום מקום אין בית ספר להורים ולכן מדובר באתגר גדול מאד עבור כל אדם. כל ילד שמגיע למשפחה הוא עולם ומלואו ובאופן טבעי כל אדם עובר תהליכי שינוי ללא הרף. לא תמיד ההורים מצליחים או אפילו יודעים איך להתמודד עם אתגרי החיים והם יחפשו כל עזרה לשם כך. בדיוק לשם כך קיים התחום של הדרכת הורים וכל מי שמרגיש שהוא לא מצליח לפנות אל הילדים שלו או שהוא חש שהמשפחה מתנהלת מתוך כעס ולא מתוך תקשורת חיובית ונעימה – מומלץ שיחפש איש או אשת מקצוע מהתחום של הדרכת הורים אשקלון (או בכל מקום באזור המגורים שלו) ויבחן את האפשרות של שינוי ההתנהלות המשפחתית.

למי יכולה לעזור מומחית של הדרכת הורים אשקלון?

אשקלון היא עיר גדולה ויש בה לא מעט הורים ומשפחות עם ילדים בכל הגילאים. לא צריך לנסוע רחוק אם מחפשים שירות מקצועי של הדרכת הורים אשקלון וחשוב להיפגש על מנת לקבל את העצות וההמלצות איך יהיה הכי נכון לשנות את אופן הפעולה בתוך המשפחה – איך מפסיקים להרים את הקול, איך גורמים לילדים להיות מגויסים למטלות או משימות, איך מתמודדים עם משברים של החיים כמו הצטרפות תינוק למשפחה, גיל ההתבגרות, גירושין של ההורים או חלילה מוות של אדם קרוב. בעזרת עצות פרקטיות מותאמות אישית אפשר להפוך את היומיום לנעים יותר.

החשיבות של פנייה לעזרה מקצועית

אין כל מבוכה או בושה בפנייה אל אנשי מקצוע מהתחום של הדרכת הורים אשקלון אלא בדיוק להיפך. יש משהו מאד בוגר ואותנטי בהודאה על עזרה שדרושה להורים ועל הנכונות שלהם לקבל המלצות מקצועיות, כאלה המבוססות על הניסיון של אנשי מקצוע מהתחום שפוגשים אינספור משפחות ומייעצים להן. לפעמים יהיה מדובר ברעיון קטן של שינוי שיכול לעשות את ההבדל ולכן אין מה להפסיד בעת פנייה להתחלת התהליך לשינוי משפחתי.

חפצי מידלש היא מאמנת ויועצת זוגית ומשפחתית בעל ידע נרחב וניסיון בתחום של יחסים בתוך המשפחה. בעזרת שילוב בין ייעוץ ואימון חפצי תעזור לכם להתגבר על המכשולים המשפחתיים העומדים בפניכם.

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
טיפול זוגי באשקלון
דילוג לתוכן