המשחק הזוגי שיגלה לכם מה אתם יודעים על בן/בת הזוג

יום נישואין הוא יום מיוחד במינו שבו בני הזוג חוגגים את היום שבו הם החליטו לחיות ביחד כזוג את החיים ולהקים בית ומשפחה. בין הברכות ואולי גם המתנות שהם יקבלו הם ירצו לציין את המאורע החשוב בדרך ייחודית ששמורה רק להם. בשנים האחרונות אפשר להשיג משחקים ליום נישואין שמהווים בדיוק את מה שמתאים ליום הזה – משחק קופסה או קלפים שעוסק כל כולו החיים הזוגיים, במשימות שבני הזוג צריכים לבצע או בנושאים שהם צריכים לדבר עליהם. מעבר לכיף, להנאה ולזמן בנעימים שבני הזוג מרוויחים, המשחקים האלה גם תורמים לקשר הזוגי שנשאר חזק ומתוחזק היטב.

התרומה הגדולה של משחקים ליום נישואין

באופן כללי אפשר לומר על משחקים שהם אמורים גם לצורך המטרה של העברת זמן בנעימים אך לא תמיד יש להם גם תרומה אישית, זוגית או משפחתית למי שמשחק. לעומת זאת – משחקים ליום נישואין מיועדים בדיוק לשם כך. גם העברת הזמן בצורה נעימה וחברית אך גם להעלות אל פני השטח נושאים שקשורים בחיים הזוגיים, בקשר הזוגי ובהמשך החיים של המשפחה כולה. משחקים כאלה משמשים כדי לשמור על הגחלת ולדעת שיש פרטנר או פרטנרית שאיתם מעבירים את החיים בצורה טובה, נעימה וחיובית. בזכות המשחק הזה יכולים בני הזוג להמשיך ולגלות על עצמם דברים חדשים מדי יום.

למי יכולים להתאים המשחקים?

אין חוקיות באשר להתאמה של משחק לזוג זה או אחר, שכן הם מתאימים לכל זוג – כזה שהתחתן לא מזמן וגם כזה שנשוי כבר הרבה זמן, עם ילדים בבית. כל זוג ימצא את הזמן הנכון עבורו לשלוף מהארון משחקים ליום נישואין ויידע שבזכות המשחק ומה שעולה ממנו הזוגיות מחזיקה מעמד בצורה יציבה ואיתנה ואיתה גם מצב הרוח הכללי מרומם. יחסים בין אנשים הם הבסיס לכל מה שקורה לכל אחד בשגרה וזה בהחלט מתחיל מהבית ומבן הזוג שאיתו חולקים את השגרה.

מתעניינים במשחקים לזוגות? פנו אל חפצי מידלש, יועצת ומאמנת זוגית ומשפחתית שמפתחת ומשווקת משחקים.

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
משחקים ליום נישואין
דילוג לתוכן