המלצה אימון אישי סילבי סימון

חפצי יקירה,
לפני כ- שנתיים עברתי אצלך תהליך של אימון אישי, את האמת במהלך המפגשים איתך, מאוד נהניתי מהשיחה, מעצירת הזמן של להיות בבית לטפל לנקות וכו' ופשוט להגיע אלייך למען עצמי לנהל שיחה כיפית, לנקות ראש, להשאיר אצלך את "המזוודה" ולחזור הביתה עם ראש נקי, ומלאת מרץ. כך באמת ראיתי את המפגשים שלנו.

במהלך המפגשים שלנו, תמיד סיפרתי לך על חלומותיי, ותמיד ידעתי שהם בגדר חלומות בלבד, למרות שתמיד ידעת להדריך אותי איך ליישמם, אני בתוך תוכי אמרתי ,אוקיי הכל בסדר לחלום. מה שלא ידעתי, זה שחלומות אלו יתגשמו במהירות כזו..

•נכון, הייתי שכירה, ותמיד חלמתי לקום ולהיות עצמאית, אומנם קרה משהו במקום עבודתי האחרון שגרם לי להתפטר, אבל ממקום זה יכולתי להמשיך לחפש מקום עבודה אחר ולהמשיך להיות שכירה, אך זה לא מה שקרה, ואת יודעת, לאחר התפטרותי פשוט קמתי והעזתי למרות כל הפחדים, שהיו לי , והגשמתי את החלום שלי, דבר שלא חלמתי שיקרה בכלל, ואני בטוחה שזאת בזכות הכוחות והאומץ שהחדרת לי בשיחותינו המהנות שהיו בינינו. באמת באמת לא האמנתי שלשיחות שלנו יהיה כזה כוח השפעה, שיגרום לי להגשים באמת את חלומותיי ונכון להיום אני האדם הכי מאושר שיכול להיות גם מגשים חלומות ובמיוחד ניהנית מעבודתי.

אוהבת אותך סילבי סימון

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
דילוג לתוכן