איך להביע אהבה לבן או בת הזוג גם ללא מילים?

איך להביע אהבה גם ללא מילים?

אם אתם פחות טיפוסים ורבליים ולהגיד אני אוהב/ת אותך לא ממש הקטע שלכם, ובכל זאת אתם רוצים לגרום לבן/ת הזוג שלכם להרגיש אהובים, המאמר הבא בדיוק בשבילכם.

אחת הדרכים להביע אהבה ורגש היא לומר אותם – לתמלל את הרגשות שלנו. מילים כמו אני אוהב/ת אותך נחוצות וחשובות בכל קשר.

עבור חלק מאיתנו זה מגיע באופן טבעי ובקלות, ועבור חלק מאיתנו זו משימה יותר קשה ומאתגרת.

לא כולם מרגישים בנוח או מסוגלים להביע את עצמם ורבלית.

העדר הבעת המילים עלול לפגוע לעיתים ביחסים ולהתפרש כחוסר אהבה, מה שלא בהכרח נכון, כי אהבה ניתן להרגיש  במספר דרכים.

קבלו ממני כמה טיפים איך ניתן לומר אני אוהב/ת אותך גם ללא מילים:

  • תשומת לב–  כשאתם משוחחים על דברים ומקשיבים לכם, בלי הסחות, שמתמקדים רק בכם, כשמתעניינים בכם, כשזוכרים על מה דיברתם, כשלא שופטים אתכם במהלך השיחה זה דרך אחת לומר "אני אוהב/ת אותך".
  • כשמתייעצים אתכם–  אנחנו מתייעצים עם אנשים שהדעה שלהם חשובה לנו, ולא עם כל אחד. כשהוא שואל אותך מה את חושבת ולא מקבל החלטות לבד, כשאת רוצה את חוות הדעת שלו, זה גורם לתחושה של שוויון ערך ביננו.
  • מחוות קטנות –  שאתם מפתיעים עם מתנה קטנה, שזכרתם משהו שאי פעם בן/ת הזוג רצה והפתעתם לגביו, כשהוא נותן לך עוד שעה לישון בבוקר והוא מטפל בילדים, שאת מכינה עבורו את האוכל שהוא הכי אוהב או את הקפה בדיוק כמו שהוא רוצה. כשאתם מכירים מה כל אחד רוצה גם בלי מילים. כשאתם לא ממשיכים את הסדרה שלכם יחד בלי אחד את השנייה, כשאתם שולחים הודעות במהלך היום בלי סיבה, כשאתם מחמיאים, כשאתם מוקירים תודה, כשאתם מביעים הערכה. המחוות מתפרשות כ – "אני רואה אותך".
  • זמן זוגי- כשאתם יוזמים דייטים, זמן איכות לבד, כשאתם רוצים להיות יחד, מחפשים את  הקרבה אחד של השנייה, כשאתם נהנים יחד. כשאתם דואגים לבייביסיטר,  יוצאים לנופשים, מארגנים דייט בבית, יוצרים חוויות ושמים את ה"אנחנו" שלכם במרכז.
  • קרבה פיזית – כשאתם יוזמים מגע לא בהכרח כזה שיוביל לסקס, כשאתם מחבקים בלי סיבה, כשאתם יושבים קרוב, כשאתם מלטפים, כשאתם מסתכלים אחד לשנייה בעיניים, כשאתם יוזמים סקס ומפנקים במיטה, שחשוב לכל אחד שהצד השני ייהנה ויהיה מסופק.
  • באש ובמים–  כשאתם מאזנים אחד את השנייה, ולא מבטלים זה את זה,  כשנשארים ברגעים קשים, כשמתנצלים אחרי מריבה, כשתומכים ומרימים כשצריך. כשמקבלים כל אחד כמו שהוא, לצד החסרונות, כשאנחנו יכולים להיות מי שאנחנו. וכשמים זה את זה בסדר העדיפויות שלנו.

למעשים שלנו, להצהרת הכוונות יש כוח. כמו גם למילים. השילוב הנכון להביע אהבה יהיה גם וגם.

שלכם חפצי מידלש

יועצת זוגית ומשפחתית, מדריכת הורים ומגשרת.

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
דילוג לתוכן