מתנות לסוף שנה

מה קונים לסוף שנה?

שאלת השאלות שכל הורה בוועד כיתה/ גן שואל את עצמו רגע לפני סוף שנה. בין אם אתם הורים מנוסים בוועד ובין אם אתם הורים חדשים כשמגיע סוף שנה אתם פוגשים את עצמכם עומדים מול דילמה של מה לרכוש לסוף שנה. מתנה שתהיה גם עם ערך מוסף, גם מקורית (כי כמה אפשר תמונות של הילד על כל דבר), גם שתהיה שימושית שלא תרגישו שאתם זורקים את הכסף לפח ובעיקר שתעמוד בתקציב. משימה בלתי אפשרית? האומנם? תכירו את קופסת השעמום- הפתרון המושלם לרגעים שמשעמם! מתנה לסוף שנה לילדים פשוט מושלמת!

מה הופך את קופסת השעמום למתנה אידיאלית לסוף שנה?

קופסת השעמום הינו משחק ילדים שנועד להפיג את כל רגעי חוסר המעש והשעמום של הילדים המשחק מכיל 150 דרכים להעסיק את הילדים בבית ללא חומרים או עלויות, ועוד חמישה קלפים להוסיף רעיונות משל עצמכם. כמובן שחשבנו על הכל וכל הקלפים שלנו גם מנוקדים לטובת רוכשי קריאה, גם מנוילנים שישמרו לאורך זמן וגם ומלווים באיור להמחשה לטובת צעירים ועל מנת למנוע כמה שפחות תיווך של ההורים. המשימות במשחק מיועדות לילד אחד וגם לקבוצה ומלמדות את הילדים להעסיק את עצמם, לפתח אינטראקציה ותקשורת עם שאר בני הבית וכמובן לפתח את היצירתיות והחשיבה. עדין לא השתכנעתם?

מה עוד הופך את קופסת השעמום להיות המתנה האידיאלית לסוף שנה?

לא רק האיכות והערכיות של המתנה גם המחיר. אצלנו תמצאו מחיר מיוחד שמתאים לכל כיס לרכישה קבוצתית, אספקה מיידית ומשלוח חינם! אין מה להתלבט קופסת השעמום מתנה מקורית, שימושית וייחודית מתאימה גם לילדי הגן וגם לילדי בית הספר (מגיל 4-11) מושלמת לחופשים, חגים, נסיעות, שהיה במרחב מוגן וממ”דים במצב בטחוני ועוד. נגמרו החיפושים מתנה לסוף שנה לגנים, ועדים בתי ספר זה רק קופסת השעמום.

קופסת השעמום- הפתרון המושלם לרגעים שמשעמם...

קופסת השעמום- הפתרון המושלם לרגעים שמשעמם...

                                                 עלות 79.90 ש”ח 

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
מתנות לסוף שנה
דילוג לתוכן