המלצה הדרכות הורים שרית

  • נתחיל בזה שאנשים לא נפגשים במקרה, אלא למטרה כלשהיא:

 

אני שרית אמא לילדה בת 8 שאובחנה עם בעיות קשב וריכוז. יש לציין כי אין לי מושג, ולא היה לי מושג איך לגשת לילדה ואיך לעזור לה, וגם לעצמי. הייתי במצב נפשי רעוע ומצאתי את עצמי כל הזמן צועקת עלייה, חסרת סבלנות כלפיה ומענישה אותה, מה שהוביל אותי להרגיש רע עם עצמי והייתי יושבת ובוכה.

 

הגעתי למצב של הרס עצמי הן כלפיי, והן כלפי הילדה שלי. הייתי נורא מתוסכלת. הגורל הפגיש אותי עם חפצי ואז התחלנו תהליך של הדרכת הורים להתמודדות עם הפרעות הקשב של הילדה.

 

בהתחלה התהליך היה מאוד קשה, כי הייתי צריכה לשנות את הדרך שבה הלכתי ואת מהלכי החיים שלי ולעבוד על עצמי על מנת לשנות את הדרך שבה הלכתי שלא הייתה טובה עבורי ואת זה לא הבנתי.

 

חפצי עזרה לי לראות דרך אחרת שאותה לא ראיתי. הפגישות והשיחות השבועיות מאוד תרמו לי וערו לי וכל שבוע ניסיתי לשנות דברים קטנים במהלך היום וליישם אותם בבית, כגון לדבר בהחלטיות מול הילדה, להיות עקבית, לא לחזור בי, להוריד את טון הדיבור שלי ועוד. יש לציין שבהתחלה היה לי מלחמות בלתי פוסקות בבית, אבל עם כל שבוע שחלף, ראיתי שהסבלנות משתלמת והמעשים שלי מובילים אותי לתוצאות.

 

חפצי הוכיחה לי כשרוצים זה אפשרי, הכל תלוי בהורים ולא בילדים. אנחנו יכולים עם סבלנות ואהבה ושגרתיות להוביל את הילדים האלה להצלחות קטנות שעםהזמן יהיו הצלחות גדולות

 

תודה רבה שרית

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
דילוג לתוכן