איך תדעו שאתם בזוגיות בונה ומועילה?

  1. אתם יכולים להיות מי שאתם– בלי מסכות, בלי הגננות, בלי ליפייף דברים, בלי ללכת על ביצים ובלתי להסתיר, שיש מקום לומר הכל, שמקבלים אתכם כמו שאתם, יש נוחות אין פחד!
  2. ששני הצדדים מתפשרים– כששני בני הזוג יוצאים מאזור הנוחות שלהם אחד לטובת השנייה, ועושים דברים למרות שלא הכי בא להם, כי רואים את הצרכים של כל אחד וזה בא לידי ביטוי.
  3. סומכים אחד על השנייה– שמתקיים אמון הדדי, אין סודות, אין הסתרות, יש פתיחות, שאף אחד מהצדדים לא יפתיע עם החלטה שגויה ופוגעת באחר.
  4. כשאפשר לדבר על הדברים– גם על הדברים הטובים וגם על הדברים הפחות נעימים, לא שומרים בבטן, לא נמנעים מלשתף, לומר את מה שמרגישים להתעניין, לתת משוב שצריך.
  5. כשיש יותר אנחנו מאשר את ואתה– כשההחלטות החשובות מתקבלות יחד, בשיתוף פעולה, שיח והתייעצות, עזרה הדדית, כשאתם מרגישים צוות, כשבוחרים תחומי עניין משותפים כמו סדרה משותפת ומחכים אחד לשנייה לראות יחד, כשהאחריות והמטלות מתחלקות בינכם, ואין צד אחד שמרגיש יותר נטל.
  6. כבוד– כשיש שיח מכבד, כשלא יורדים נמוך, כשיודעים לכבד את הבקשות, רצונות וצרכים אחד של השנייה, כשמכבדים זכות דיבור והקשבה.
  7. כשבן/ת הזוג גורם לכם להיות יותר טובים – , להשתפר, להעניק ולא כי הוא רוצה לשנות אתכם, כי אתם רוצים לתת יותר, שמאפשר לכם להיפתח לעולמות חדשים.
  8. כשבן הזוג שלכם הוא חבר שלכם מעל הכל– חברות היא בסיס לאהבה כשיש עם מי לחלוק, לפנטז, להגשים חלומות, לתמוך כשנופלים, לעודד, להרים זה מערכת זוגית אינטימית ומלאת סיפוק.

אם זיהיתם בעצמכם חלק מהנושאים, אם זיהיתם את הכל אתם בזוגיות נפלאה תשמרו עליה מכל משמר, ואם אתם מרגישים שאתם ההפך מזה, תבדקו מה אפשר לעשות אחרת, איך אפשר להיפתח ולייצר את זה, או אם זה המקום הנכון עבורכם, פנו לייעוץ מקצועי.

שלכם חפצי מידלש..

לפרטים נוספים וייעוץ
חפצי מידלש
קלפי זוגיות
דילוג לתוכן